woensdag 3 oktober 2012

hele hoge honger

Ik heb een restaurant in een hele hoge wolken krabber.
Het restaurant dat heet LER ik ben er chefkok.
En mijn het staat in Noorwegen in de stad Oslo.
En het is een toprestaurant

Ik heb het opgericht en ben er ook nog eens de baas over.
Tot vandaag was alles rustig maar vandaag gebeurde het een klant met hoogtevrees!!!!!!!!!!!
Hij kwam bibberend binnen en zei doe maar een pizza salami, en ik zei is goed.
En toen ik het even later bracht gebeurde het hij werd hele maal dol van de hoogtevrees.
Hij rende door het restaurant hij duwde alle tafels om en hij rende naar boven naar het dak terras.
Hij rende naar de reling en twijfelde even en sprong er van af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik rende er naar toe en keek naar beneden en zag dat hij gewoon en parachute!!!!!!!!!!!!!!!
Ik was heel verbaasd maar rende toen snel naar beneden om hen op te wachten.
Even later was hij ook beneden de politie de brandweer waren er ook.
Hij werd aan gehouden en ze vroegen waarom hij dat deed,
hij zei dat hij hoogte vrees had en dat hij het wou proberen om er te eten.
Want er werd gezegd dat het eten er heel lekker was.

Toen vroegen ze aan mij waarom ik het daar had gebouwd.
Want ze zeiden dat ik dat kon verwachten dus werd ik ingerekend.
Ik moest naar de rechter en kreeg 10 jaar celstraf.
In zit ik nu voor 10 jaar in de cel. van een toprestaurant naar de cel!!!!!!!!!

einde   geschreven door lean

De auteur aan het werk


               De inspirerende foto's



Geen opmerkingen:

Een reactie posten