woensdag 3 oktober 2012

De krantenkop

                        Geschreven door Dante De Jong

Oahhh gaapte ik waar ben ik? Ik keek om me heen ohja ik was in het nieuwe huis. Ik was verhuisd waarheen weet ik niet meer het begon met Nij nog wat. Ach ja wat boeit het me nou ik wil terug. Terug naar mijn oude huis en niet meer in dit saaie huis, er gebeurt hier toch niks. Ik stond op en liep naar beneden de krant stak uit de brievenbus. Gelukkig die was er wel ik pakte de krant en liep naar de bank. Vergeten beeld las ik snel bladerde ik verder dat vergeten beeld maakt me niks uit dat was nu al drie dagen in het nieuws en ze hadden het nog niet gevonden. 

HAWAI- Er is een gezonken schip gevonden daar J. M. Nieken. Dat is een erg bekende duiker. 

Oahhh gaapte ik. Ik keek om me heen en zag de blauwe zee. Ohja ik was in Hawai ik lag in mijn witte hangmat wat lag ik lekker! Zal ik maar eens in de blauwe zee gaan duiken dat lijkt me leuk. Even later zwom ik in de zee het was heerlijk en helemaal niet koud. Wat zag ik daar ik zwom ernaartoe wauw het was een heel mooi schip en oud ook. Ik zwom weer naar boven mensen mensen help er ligt hier een schip. Er zwommen gelijk een paar duikers naar me toe. 

Bedankt mensen bedankt ik weet het ik heb het goed gedaan. Ik stond op het erepodium bijna heel Hawai stond langs het podium. Ze waren het schip al heel lang kwijt er zat wel 100.000 euro in en ik kreeg een deel. Yes ik ben rijk rijk! Lisa, Lisa riep de menigte.

Lisa wakker worden huh wat! Je lag op de bank te slapen. Ooh jammer het was dus maar een droom. Er kriebelde iets in haar zak ze voelde en het was een briefje van 100 euro dus toch maar nee... 

Einde. 

De auteur aan het werk


De inspirerende foto's




Geen opmerkingen:

Een reactie posten