woensdag 3 oktober 2012

American boy


ik kom net uit het vliegtuig. En ik zie nu al de dansschool . ik heb er echt zin in. Ik loop naar binnen en ik weet niet waar ik heen moet en ik loop maar recht door. Ik  zie een deur en daar stond op. De conrector Herrie. Ik klopten aan en de deur ging open. Ik schrok me rot. Ik zei hallo is daar iemand. Ik liep maar naar binnen. Conrector herrie dat in de grootte stoel . en hij zei ga maar zitten Rosa met een zware stem. Hoi ik had een vraagje naar welk lokaal moet ik. Naar 3b. waar is dat? De trap op en dan naar links en naar rechts en dan ben je er. Oké zei Rosa. Rosa liep naar boven en toen zag ze een jongen een hele knapen jongen ze zei hoi. Maar de jongen zei niks terug. Ze liep veder en toen dacht ze o ja ik zit in Nuw York  ze ging de klas in en ging naast de jongen zitten die ze ook in de gang zat. Ik zei hello I'm rosa and who are you . de jongen zei  hi I'm Thijs. you're new here. Ik zei verlegen yes and it's nice here.  Thijs zei yes it's so cute. De bel gin ik moest naar de dans studio komen met thijs want web moesten een dans maken voor de battle. Ik was zo blij dat ik met een battle mee mog doen. Thijs kwam binnen en zei hello . ik zei terug hello. Thijs zei I'm so in love with you and want to courtship. En ik was zo blij en ik zei no. Nooo no I mean yes. De dans battle kwam er aan de vlogen naar londen en ze ging naar de battle en je waren zo goed dat we hebben gewonnen we zijn 1e ik ben zo blij. Ik en thijs en de groep bleven daar nog 2 weken en het was zo gezellig. En ze vlogen terug met de baker en ze leefde nog lang en gelukkig J                                 
                                                                                                 geschreven door: Lieka 


De auteur aan het werk


                                                        De inspirerende foto's


Geen opmerkingen:

Een reactie posten