woensdag 3 oktober 2012

enge hitte



ben net verhuist van uit Nederland naar Londen ik mis mijn vrienden echt mijn ouders zeiden dat ik daar wel weer vriendinnen zou vinden maar dat weet ik nou zo echt nog niet. ik ging naar mijn nieuwe huis. mijn nieuwe buren kwamen meteen aanbellen toen ik 1 seconden binnen was. ik heb mezelf nog niet voorgesteld ik heet Katja. ik kreeg al gouw 5 vriendinnen we besloten om met zen alle een groot avontuur te maken ze gingen allemaal naar hun eigen huisje om alle spullen te pakken die ze nodig hadden.we gingen en we waren al meteen in een groot woestijn.

er was een splitsing het waren er 3 ze gingen allemaal een anderen kant op totdat ik alleen was ik vond het heel eng wand je weet nooit wat er gebeurd ik kwam bij een groot huis ik dacht eindelijk ik kan rusten ik ging naar binnen en er verdwenen allemaal dingen ik dacht wat moet ik hier straks verdwijn ik ook.

 ik besloot hier weg te gaan totdat ik neer viel  en echt niet meer kon mijn flesje water was op en mijn eten heb ik ook niet meer. ik bleef daar heel lang liggen totdat mijn vrienden mij hebben gevonden ik werd wakker en kreeg lekker koud water ik liep met ze mee en we waren thuis ze zij ik blijf hier niet langer wonen ik pakten mijn spullen en toen nam ik afscheid. ik belde mijn andere vriendinnen in Nederland en zei dat ik terug kwam en ik pakte het vliegtuig en vloog terug ik was blij mijn vriendinnen weer te zien en veral mijn ouders.hehe ben blij dat ik weer op beide voeten sta. 



                                                


                                                                  geschreven door: Jessica  J


De auteur aan het werk


                                                           De inspirerende foto's




Geen opmerkingen:

Een reactie posten